(+4)0730.235-674 Contact

Nu aveţi produse în coşul de cumpărături

Întrebări frecvente

O listă cu cele mai frecvente întrebări puse de clienții noștrii și răspunsurile aferente acestora.
  • Când se livrează?
    Comenzile se livrează în data aleasă de dvs. în formularul de comandă. În cazul în care o dată nu poate fi aleasă atunci înseamnă că nu putem livra în data respectivă. În cazul în care ați menționat un interval de livrare în formularul de observații vom face tot posibilul să îl respectăm însă nu putem garanta acest lucru. Departamentul de suport telefonic și cel de livrări au program diferit, în cazul în care suportul telefonic nu este disponibil nu înseamnă că o comandă plasată nu va fi livrată.
  • În cât timp se livrează?
    Timpul minim de livrare se situează între 1 oră și 1 oră și 30min, în funcție de condițiile de trafic și tipul aranjamentului comandat. Puteți specifica în câmpul de observații (din formularul cu adresa de livrare) intervalul de livrare preferat, vom face tot posibilul să îl respectăm întocmai. Programul normal de livrări în timpul săptămânii este între 9 și 16, sâmbătă între 10 și 13, iar duminică nu se livrează , însă în cazuri mai speciale putem livra și în afara acestor ore. Contactați-ne pentru a programa o astfel de livrare.
  • Unde se livrează?
    Livrăm oriunde în Timișoara, la instituții, firme, domiciliu, spitale, cămine, cimitire, magazine etc. Livrăm și în localitățile foarte apropiate de Timișoara (maxim 10 km), dacă doriți livrarea în localități mai îndepărtate vă rugăm să ne contactați în prealabil pentru a vă confirma posibilitatea livrării.
  • Cum sunt livrate florile?
    Toate comenzile sunt livrate de către colaboratorii noștri specializați, în mașini cu temperatura controlată. Aranjamentele florale sunt ținute mereu în apă, atât în florărie până la preluarea lor de agenții de livrare cât și în mașinile de transport pentru a asigura prospețimea florilor.
  • Cardul meu nu este în LEI(RON), îl pot folosi ?
    Da. Se poate folosi orice card, în orice monedă, indiferent de țara în care este emis, suma afișată în LEI (RON) este automat convertită în moneda cardului dvs. de către interfata de plată. Mai multe în secțiunea "Cum plătesc ?".
  • Pot să plătesc dacă mă aflu în alta țară?
    Da, puteți plăti din afara României prin card bancar (online) sau prin PayPal. Nu este posibilă plata prin OP decât printr-un cont deschis la o bancă din România.
  • Se poate emite factura ?
    Da. Plasând o comandă veți observa un formular în care să completați datele firmei dvs. Factura se emite cu datele completate și vă este trimisă la câteva zile după livrare, prin email. Pentru plata prin transfer bancar vă veți putea tipări o factură proformă imediat după alegerea metodei de plată "transfer bancar".
  • Pot sa anulez o comandă sau să o modific?
    O comandă poate fi anulată cu minim 24h de ore înainte de ziua livrării. Puteți cere mici modificări aranjamentului comandat, cu minimum 24h înainte de livrare, însă nu se poate modifica aranjamentul floral comandat cu un altul. Mesajul sau datele persoanei destinatare pot fi schimbate până în momentul în care comanda este preluată de un agent de livrare.
  • Pot returna o comandă primită?
    Se pot returna produsele primite cu excepția celor perisabile precum flori, plante, alimente. În conformitate cu OUG 34/2014, florile sunt produse ce se pot deteriora sau pot expira repede și constituie excepții de la returnare. În cazul în care produsele primite nu sunt conforme cu cele comandate sau prezintă deteriorări vă rugăm să ne contactați pentru a soluționa aceste neconcordanțe.
  • Cum aflu dacă s-a livrat ?
    Puteți folosi modulul de urmărire comandă, de pe pagina de status. Acesta este updatat în momentul în care agenții de livrare se întorc de pe traseu. Pentru o confirmare mai rapidă ne puteți contacta.
  • Pot să adaug ceva aranjamentului ?
    Puteți adăuga unul sau mai multe din produsele auxiliare (vază, ursuleț, tort, bomboane, șampanie, etc) listate pe pagina de detalii a aranjamentului. În cazul în care doriți să adăugați ceva ce nu este listat pe site vă rog să ne contactați.